El lloc per els amants de la fotografia. Aquest és un espai obert a tothom (podeu ser de bordils o no, i podeu fer els cursos de fotografia o no... tots i sou benvinguts...)... . Registra't i participa en els fòrums... és gratis...
Membre des de: 26 oct. 2009 22:01 Entrades: 621 Ubicació: Bordils
Aquests disparadors remots del flash són els equivalents als famosos Pocket Wizard, però a meitat de preu. Encara no estan disponibles, però el preu s'estima en uns 115$, o sigui menys de 100€.
Prinipals característiques:
Transmissió per radiofreqüència (443MHz)
Commutador automàtica de transmissió/recepció segons es connecti a la càmera o al flash
Port de sincronització per flashos esclaus (cable)
Velocitat de sincronització fins a 1/250 seg
4 Canals i funció per disparar tots
Cobertura de 100 metres
Dispara dimultàniament càmeres, flashs i flash d'estudi
Membre des de: 26 oct. 2009 22:01 Entrades: 621 Ubicació: Bordils
Jo tinc uns Yongnuo de 20€: 1 emisor + 2 receptors... van molt bé, però tenen una petita gran pega: no són TTL, és a dir, que la càmera no pot fer arribar cap informació al flaix, només es transmet l'ordre de disparar i, per tant, la configuració del flash és manual. Aquests phottix tampoc tenen TTL, l'increment de preu respecte els més barats són un abast més gran (100 metres) i que l'emissor permet incorporar un flaix (en els meus no i per tant perdo el flaix en la càmera). Els pocketwizards si que passen informació TTL i per tant es pot utiltizar el flaix de manera automàtica control·lat des de la càmera.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat
No podeu publicar temes nous en aquest fòrum No podeu respondre en temes d’aquest fòrum No podeu editar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu eliminar les vostres entrades en aquest fòrum No podeu publicar fitxers adjunts en aquest fòrum